پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181987
يارانه پردرآمدها بايد به نفع توليد حذف شود
تاریخ انتشار : 1394/04/07 09:47:58
نمایش : 1008
عضو کميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه يارانه پردرآمدها بايد به نفع توليد حذف شود گفت:بخش توليد تا کنون هيچ نفعي از اجراي قانون هدفمندي نبرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي اکبر ناصري، با اشاره به اينکه از زمان اجراي قانون هدفمندي يارانه ها تاکنون بخش توليد هيچ نصيبي نبرده است و توليد کنندگان ناگريز شده اند تا تبعات اجراي اين قانون را در کنار فشارهاي ناشي از تحريم ها تحمل کنند.

وي ادامه داد:پس از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها، تا قبل از سال ۹۳ ما به هيچ عنوان سهم يارانه توليد را مشخص نکرده بوديم اما سال گذشته سهم توليد از منابع حاصل از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها مشخص شد که متاسفانه اين يارانه در اختيار توليدکنندگان قرار نگرفته است.

ناصري با بيان اينکه ادامه داد:امسال نيز در قالب بودجه، سهم توليد از منابع حاصل از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها را مشخص کرده‌ايم و براي تأمين اين منابع نيز براساس بند «و» تبصره ۲۱ قانون بودجه از دولت درخواست کرده‌ايم تا يارانه نقدي را تنها در اختيار افراد نيازمند واقعي قرار داده و با حذف پردرآمدها از دريافت يارانه نقدي، منابع پرداخت يارانه به بخش توليد را تامين کند.

عضو کميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي گفت:سود توليد بايد در داخل کشور افزايش يابد، به اين معنا که دولت در هدفمندي يارانه ها، يارانه ي افراد پر درآمد و همچنين يارانه ي سوخت، انرژي و توليد را به توليد داده تا هزينه توليد کاهش و ميزان سود دهي آنها افزايش يابد. اينکه چه تعداد نيرو حذف شده است هنوز مشخص نيست و وزارت تعاون،کار آمار دقيقي ارائه نکرده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html